Formularz - Pismo dotyczące aktu planowania przestrzennego

W związku z nowelizacją ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym informujemy, że wnioski i uwagi do projektów aktów planowania przestrzennego oraz wnioski o sporządzenie lub zmianę aktu planowania przestrzennego należy składać na urzędowym formularzu:

Wzór formularza określony został Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii

Obowiązuje jeden wzór formularza dla wszystkich wskazanych w nim rodzajów wnoszonych pism dotyczących aktu planowania przestrzennego:

  • wniosków do projektu aktu planowania przestrzennego
  • uwag do projektu aktu planowania przestrzennego
  • wniosków o sporządzenie lub zmianę aktu planowania przestrzennego

Właściwy rodzaj pisma oraz aktu planowania przestrzennego należy wybrać zaznaczając właściwą pozycję w formularzu.

Zgodnie z ustawą wniosek do projektu aktu planowania przestrzennego, uwagę oraz wniosek o sporządzenie lub zmianę aktu planowania przestrzennego składa się na piśmie utrwalonym w postaci papierowej lub elektronicznej, w tym za pomocą środków komunikacji elektronicznej, w szczególności poczty elektronicznej, na formularzu w postaci papierowej lub w formie dokumentu elektronicznego.

Opłaty
Wniosek nie podlega opłacie

Termin i sposób załatwienia
Wniosek jest rozpatrywany w toku procedury planistycznej

Miejsce złożenia dokumentów:

Urząd Miasta Braniewa
ul. Kościuszki 111
14-500 Braniewo
punkt informacyjny -pok. 24

Za pomocą poczty na adres:
Wydział Gospodarki Nieruchomościami i Architektury
Urząd Miasta Braniewa
ul. Kościuszki 111
14-500 Braniewo

Za pomocą skrzynki podawczej ePUAP /6v86b5ddox/skrytka 

Jednostka odpowiedzialna:

Wydział Gospodarki Nieruchomościami i Architektury
ul. Kościuszki 111
14-500 Braniewo
pokój nr 24
tel. 55 644 01 17

Podstawa prawna:

Ustawa z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym,



Załączniki:

Pismo dotyczące aktu planowania przestrzennego