W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Braniewa
ul. Kościuszki 111
14-500 Braniewo

tel. (+48) 55 644 01 02 - sekretariat
fax (+48) 55 243 29 28
e-mail: sekretariat@braniewo.pl

serwis miasta Braniewa
: www.braniewo.pl

elektroniczna skrzynka podawcza
 - ePUAP
/6v86b5ddox/skrytka

NIP: 582 16 07 800
REGON: 170747968

Informacja o wszczęciu postępowania administracyjnego

Elbląg, 02.06.2022r.

GD.ZUZ.2.4210.18.2022.MCS



 INFORMACJA

o wszczęciu postępowania administracyjnego

Na podstawie art. 400 ust. 7 ustawy z dnia 20 lipca 2017 r. – Prawo wodne (t.j. Dz. U. z 2021r. poz. 2233 ze zm.) w związku z wnioskiem z dnia 20.01.2022r. (data wpływu: 24.01.2022r.), uzupełnionego rozszerzeniem wniosku z dnia 26.05.2022r. (data wpływu: 30.05.2022r.) Marka Zygmunta Krawiec reprezentowanego przez pełnomocnika Agnieszkę Morawiak

podaję do publicznej wiadomości informację

o wszczęciu postępowania administracyjnego w sprawie wydania pozwoleń wodnoprawnych na:

 
 wykonanie urządzenia wodnego – wylotu betonowego wód opadowych i roztopowych na działce nr 75/3 obręb 9 Braniewo; 

 
usługę wodną obejmującą odprowadzanie wód opadowych i roztopowych z terenu działek nr 38/6, 38/8, 39/7, 39/12, 39/13, 38/11 obręb 9 Braniewo do rzeki Pasłęka poprzez projektowany wylot;

 
lokalizację nowych obiektów budowlanych na obszarach szczególnego zagrożenia powodzią – fragment projektowanej kanalizacji deszczowej.



Z-UP DYREKTORA
Ewa Wolińska

Kierownik Działu Zgód Wodnoprawnych

Powiadom znajomego