W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Braniewa
ul. Kościuszki 111
14-500 Braniewo

tel. (+48) 55 644 01 02 - sekretariat
fax (+48) 55 243 29 28
e-mail: sekretariat@braniewo.pl

serwis miasta Braniewa
: www.braniewo.pl

elektroniczna skrzynka podawcza
 - ePUAP
/6v86b5ddox/skrytka

NIP: 582 16 07 800
REGON: 170747968

Remonty gminnych lokali mieszkalnych

Wymagane dokumenty:

-Wniosek o dokonanie kwalifikacji (wzór w załączniku)

Opłaty:

-Brak

Miejsce złożenia dokumentów:

Urząd Miasta Braniewa
Wydział Gospodarki Mieszkaniowej
ul. Kościuszki 109
14-500 Braniewo

lub

Urząd Miasta Braniewa
Sekretariat
ul. Kościuszki 111
14-500 Braniewo

Uwagi:

-Druk wniosku można pobrać także w siedzibie Wydziału Gospodarki Mieszkaniowej

Podstawa prawna:

-Ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. z 2023 r. poz. 1610)
-Ustawa z dnia 21 czerwca 2001 r. o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz. U. 2023 r. poz. 725),
-Zarządzenie Burmistrza Miasta Braniewa nr 42/2023 z dnia 17.03.2023 r. w sprawie przyjęcia "Regulaminu remontów gminnych lokali mieszkalnych"

Załączniki

Powiadom znajomego