Koordynator ds. dostępności
Koordynator do spraw dostępności w Gminie Miasta Braniewa
Burmistrz Miasta Braniewa wyznaczył Koordynatora ds. dostępności w Gminie Miasta Braniewa oraz powołał zespół ds. dostępności.
Funkcję Koordynatora ds. dostępności pełnił Pani Anna Weryk – Sekretarz Miasta
W skład zespołu wchodzą pozostali członkowie:
Ewa Werner – członek zespołu,
Adam Chruściel – członek zespołu,
Norbert Szymorek – członek zespołu,
Joanna Michanowicz – członek zespołu.
Podstawa prawna
Wyznaczenie koordynatora ds. dostępności dla Gminy Miasta Braniewa jest realizacją obowiązku nałożonego na wszystkie podmioty publiczne przez ustawę z dnia 19 lipca 20019r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
Zadania koordynatora ds. dostępności:
Zgodnie z zapisami ustawy, do zadań koordynatora ds. dostępności będzie należało:
wspieranie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Urząd Miasta Braniewa i miejskie jednostki organizacyjne;
przygotowanie i koordynacją wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami przez Urząd Miasta Braniewa i miejskie jednostki organizacyjne;
monitorowaniem działalności Urzędu Miasta Braniewa i miejskich jednostek organizacyjnych w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
Dane kontaktowe:
Koordynator ds. dostępności w Gminie Miasta Braniewa – Anna Weryk
telefon: 55 644 01 03
e-mail: sekretarz@braniewo.pl