W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Braniewa
ul. Kościuszki 111
14-500 Braniewo

tel. (+48) 55 644 01 02 - sekretariat
fax (+48) 55 243 29 28
e-mail: sekretariat@braniewo.pl

serwis miasta Braniewa
: www.braniewo.pl

elektroniczna skrzynka podawcza
 - ePUAP
/6v86b5ddox/skrytka

NIP: 582 16 07 800
REGON: 170747968

Wniosek o wydanie wypisu/wypisu i wyrysu/wyrysu z ewidencji gruntów i budynków

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Kategoria sprawy Planowanie przestrzenne
Komórka odpowiedzialna Wydział Gospodarki Nieruchomościami i Architektury

Wniosek o wydanie wypisu/wypisu i wyrysu/wyrysu z ewidencji gruntów i budynków 

Wymagane dokumenty:
1. Wniosek o wydanie wypisu i wyrysu/kopii mapy ewidencyjnej
2. Upoważnienie/pełnomocnictwo (w przypadku osób prawnych oraz nie działających osobiście)
3. Dokument tożsamości do wglądu, kserokopia dokumentu tożsamości (dla wniosków przesłanych pocztą)
4. Dokument potwierdzający interes prawny gdy wnioskodawca nie jest właścicielem.

Opłata skarbowa:

1. Opłata za wydanie wypisu i wyrysu ze studium lub planu zagospodarowania przestrzennego:

od wypisu:

do 5 stron - 30,00 zł
powyżej 5 stron - 50,00 zł
od wyrysu:

za każdą wchodzącą w skład wyrysu pełną lub rozpoczętą część odpowiadającą stronie formatu A4 - 20,00 zł


nie więcej niż - 200 zł


2. Opłata skarbowa za udzielone pełnomocnictwo do reprezentowania wnioskodawcy - 17 zł.


Opłatę skarbową należy uiścić na rachunek bankowy:

Główne konto bankowe Urzędu Miasta Braniewa

Braniewsko-Pasłęcki Bank Spółdzielczy
Oddział w Braniewie

Nr konta 77 8313 0009 0036 9006 2000 0090 
(z dopiskiem dokonywanej operacji, np. "Opłata skarbowa z tytułu .…")
Dowód uiszczenia opłaty proszę ZAŁĄCZYĆ DO WNIOSKU.


Termin i sposób załatwiania:
Wniosek zostaje rozpatrzony w terminie określonym w art. 35 k.p.a nie później niż w ciągu 1 miesiąca od daty złożenia wniosku.

Miejsce złożenia dokumentów:

Urząd Miasta Braniewa
ul. Kościuszki 111
14-500 Braniewo
punkt informacyjny -pok. 24

Za pomocą poczty na adres:
Wydział Gospodarki Nieruchomościami i Architektury
Urząd Miasta Braniewa
ul. Kościuszki 111
14-500 Braniewo

Za pomocą skrzynki podawczej ePUAP /6v86b5ddox/skrytka 

Jednostka odpowiedzialna:

Wydział Gospodarki Nieruchomościami i Architektury
ul. Kościuszki 111
14-500 Braniewo
pokój nr 24
tel. 55 644 01 17

Podstawa prawna:

Ustawa z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym,
Ustawa z dnia 16 listopada 2006 roku o opłacie skarbowej.

Załączniki

Powiadom znajomego